Compania care administreaza site-ul http://azura.ro, denumit in continuare azura.ro, este EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L., numita in continuare EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/1053/2014 si avand Codul Unic de Inregistrare: RO32726363, capital social 200 lei.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand pagina „Termeni si conditii” din partea stanga/jos a site-ului.

1. Dreptul de autor

Intregul continut al site-ulu http://azura.ro/  – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea dreptului de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

2. Accesul la informatiile de pe site

EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu le confera drepturile de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. fara acordul prealabil scris al acesteia.

3. Limitarea raspunderii pentru produse si servicii

Produsele si serviciile sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu ofera nici o garantie in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propriul risc. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Pot exista situatii in care un produs sau mai multe ce figureaza in stoc sa nu fie disponibile pentru livrare.

Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila. Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este alcatuit in colaborare stransa cu reprezentantii marcilor respective. Din acest motiv, EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in site-ul http://azura.ro/, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci.

EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de la magazinele sale. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina importatorului sau a service-ului autorizat de acesta. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie original emis de importator sau furnizor. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de catre EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. de la acest client.

Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare-cumparare se face in momentul semnarii/primirii prin curierat rapid de catre client a produsului si/sau facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.  Acceptarea produselor si serviilor prin semnatura de primire de catre client (semnatura oferita pe documentul de transport sau pe factura fiscala) insemna acceptarea prezentului contract, indiferent de modalitatea de comanda utilizata de catre client  (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda).

4. Limitarea raspunderii pentru preturi

Preturile prezentate includ TVA (19%), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

5. Limitarea raspunderii pentru livrare

Livrarea produselor are o arie de extindere nationala si, astfel, se va face oriunde in Romania. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Comenzile primite pana in ora 15.00, de luni pana vineri, vor fi procesate in aceeasi zi, urmand ca primirea coletului de catre client sa se faca in 24-48 ore. Exceptii de la regula: lipsa stoc marfa, intarzieri ale firmei de curierat, volum mare de comenzi sau perioada de concedii. Livrarea produselor va fi gratuita in toate orasele tarii pentru comenzile care depasesc valoarea de 450 RON (inclusiv TVA). De asemenea, beneficiaza de transport gratuit, produsele care au aceasta specificatie pe pagina de prezentare. In cazul comenzilor livrate in afara oraselor si/sai localitatilor din afara retelei firmei de curierat, pe langa tariful perceput de EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. pentru produse sau servicii, se va solicita clientului plata unui tarif de livrare platit direct firmei de curierat ce efectueaza transportul produselor, tarif care va fi adus la cunostiinta clientului in momentul confirmarii comenzii. Nu vom livra pana cand nu vom avea acceptul clientului pentru livrare si pentru costul acesteia.

EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul, moment in care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

6. Limitarea raspunderii pentru plata

Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clientii se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin mandat postal, prin ordin de plata, prin card bancar; dovada platii trebuie trimisa catre EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. la adresa de e-mail  contact@azura.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L.. Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz, EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei si, de asemenea va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu va fi realizata.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).

 Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.

 Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

 

Prin card de credit emis de Banca Transilvania  (Programul Star BT)

Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in X RATE fara dobanda.

Sunt incluse in programul STAR Card  cardurile de cumparaturi:  STAR Forte,  STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium

 

Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici si platile online devin mai simple ca oricand:

 

  • Rate fara dobanda
  • perioada de gratie de pana la 56 de zile
  • comision zero la toate cumparaturile
  • plati sigure pe internet

Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.

  •  0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
  •  *8028  Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
  •  0264.594.337  Apelabil din orice retea, inclusiv international

 

 

Prin card de credit emis de Alpha Bank

 “Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold si Alpha MasterCard Credit)

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de credit in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de credit de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

  • Confortabil – Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numarul de rate  in care doresti sa rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzactia se va efectua in numarul de rate ales de tine exact la momentul efectuarii platii;
  • Convenabil – Pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%;
  • Flexibil – Poti alege plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card;
  • Accesibil – Esti liber sa folosesti oricand plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine;
  • Transparent – Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit.

 

Prin card de credit emis de Piraeus Bank

Anul acesta se poarta cumparaturile fara griji!

Plateste prin cardul tau de credit pe website-ul https://azura.ro si poti beneficia de 12 rate fara dobanda!

 

Daca esti posesorul unui card de credit emis de Piraeus Bank pentru persoane fizice sau persoane juridice poti solicita plata in rate direct online la magazinele afilitate serviciului „Eu Platesc”. Tipurile de carduri de credit emise de Piraeus Bank sub sigla Visa si participante la acest program sunt:

 

  • Visa Exact
  • Visa Exclusive Gold
  • Visa Business Standard
  • Visa Business Gold

Pentru a plati online cu cardul in rate trebuie sa:

  • Alegi optiunea de plata „Online prin card bancar”
  • Introduci datele cardului
  • Specifici numarul de rate dorit.

Platile online se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” furnizat de  Visa care asigura tranzactiilor on-line un nivel sporit de securitate.

Aplica acum pentru un card de cumparaturi Piraeus Bank pe www.piraeusbank.ro sau contacteaza-ne la 0800.801.802!

Start la cumparaturi !

7. Limitarea raspunderii pentru garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Astfel, fiecare produs (produs complet ci nu consumabile pentru cartuse filtrante) va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului/importatorului, care asigura direct sau prin reprezentantii sai service pentru produsul respectiv. In localitatile in care importatorul nu are reprezentanti de service, produsul defect va fi reparat sau inlocuit daca nu poate fi reparat, dupa ce cumparatorul il va trimite la sediul EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. mentionat pe factura fiscala. Transportul produselor catre sediul EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L si inapoi catre client se va face doar prin curierat rapid. Costul de transport va fi suportat de catre client. Perioada de garantie a produsului se va prelungi cu perioada in care produsul a stat in service pentru interventie.

Fiecare produs de pe site va avea pe pagina de prezentare a acestuia, mentionata perioada de garantie.

Garantia exclude orice actiune asupra echipamentului care nu este in conformitate cu utilizarea acestuia. Orice actiune de utilizare defectuoasa, de lovire, de montaj neautorizat, de montaj incorect, conduce in mod direct catre pierderea garantiei. Echipamentele care prin constructia lor au nevoie sa fie alimentate la o sursa electrica, sunt excluse de la garantie daca au fost distruse de socuri electrice si/sau fluctuatii de tensiune venite din reteaua de alimentare cu curent. Garantia produselor se ofera doar pentru defecte de fabricatie. Garantia produselor este anulata in cazul in care nu se utilizeaza consumabile originale. Orice interventie neautorizata asupra echipamentelor, conduce la pierderea garantiei.

Garantia este oferita doar pentru sisteme complete nu si pentru consumabile, filtre de schimb, medii de filtrare. Toate cele mai sus mentionate sunt considerate consumabile si au o anumita durata de viata conform cu specificatiile fiecaruia. Aceste consumabile nu pot fi garantate pentru o anumita perioada de timp dar beneficaza de garantie de conformitate.

Toate produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale producatorilor, lucru atestat  prin certificatele de calitate emise de care organisme specializate neutre si ca acestea corespund standardelor europene si romanesti.

Asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor <<Art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului ca produsele la care se refera aceasta declaratie nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului.

Mentiuni specifice doar Garantiei pe Viata.

Unele produse au mentionat in scris si pe pagina de prezentare „Garantie pe viata”. Doar pentru aceste produse, conditiile de garantie se regasesc mai jos:

Prin achizitia echipamentului prezent de pe magazinul nostru online azura.ro, beneficiati de GARANTIE PE VIATA, impotriva oricarui defect de fabricatie.

Orice problema de nefunctionare se va depana in service-ul nostru din Romania, la punctul nostru de lucru, trebuie doar sa ne contactati prin email : contact@azura.ro.

Termenul mediu de depanare este de 7 zile. In 90% – 97% din cazuri, termenul de reparatie va fi de 7 zile lucratoare. In cazul in care sunt necesare piese speciale ce nu se afla in mod uzual in stocul nostru, va vom comunica termenul de depanare, in functie de termenul de livrare a componentei/componentelor respective.

Pentru service in garantie dar si in post garantie, produsul trebuie livrat sau adus la punctul nostru de lucru, mentionat la rubrica Contact.

Mentiuni cu privire la garantie:

Garantia se acorda impotriva defectelor de fabricatie si/sau a viciilor ascunse si nu acopera uzura normala si/sau intretinerea diverselor componente: garnituri, aparataj electric, cartuse, incarcaturi filtrante, etc. Acestea sunt materiale consumabile.

Orice alta garantie este exclusa. Garantia nu acopera defecte cauzate de fluctuatii de tensiune si/sau de socuri electrice!

Garantia nu acopera defecte cauzate de fluctuatii de presiune, presiune prea mare, presiune de tipul ‘’lovitura de berbec’’.

Garantia este valabila numai in cazul in care instalarea, punerea in functiune, exploatarea si intretinerea se fac conform documentatiei ce insoteste echipamentul.

“Garantia pe viata” este valabila fara numar de ani, atata timp cat cartusele filtrante sunt comandate si schimbate la timp, conform descrierii produsului atat pe site cat si in instructiunile primite o data cu produsul. Se accepta o intarziere a schimbului cartuselor filtrante de maxim 15 zile. Daca acest schimb nu a fost efectuat, se anuleaza fara alte notificari “Garantia pe viata” si veti beneficia de garantie de 2 ani de la data achizitiei produsului principal (nu a cartuselor filtrante). Reperul schimbului de cartuse filtrante va fi data calendaristica a facturii pentru aceste cartuse filtrante. Daca nu exista factura de achizitie a acestor cartuse filtrante conform instructiunilor primite o data cu produsul, atunci “Garantia pe viata” va fi anulata.

Nota: perioada de un an pentru schimbarea cartuselor filtrante se va scurge de la data facturii achizitiei aparatului de filtrare, ulterior de la data achizitiei ultimului set complet de cartuse filtrante. Nu se vor face exceptii, chiar daca va exista un decalaj intre data calendaristica de achizitie si data efectiva de instalare, respectiv de schimbare a cartuselor filtrante.

Garantia se anuleaza in cazul revanzarii sau instalarii in alta locatie decat cea initiala.

Defectele aparute in perioada de garantie, vor fi remediate numai de catre vanzator la sediul sau punctul de lucru al acestuia sau de reprezentanti autorizati la sediul acestora.

Daca defectarea echipamentului a fost cauzata de instalarea, exploatarea sau intretinerea incorecta sau datorita unor interventii neautorizate, modificari si/sau adaptari aduse echipamentelor, garantia se anuleaza si costul reparatiilor va fi suportat de catre client.

8. Limitarea responsabilitatii pentru comentariile utilizatorilor

Utilizatorii care viziteaza site-ul http://azura.ro/ pot face comentarii la adresa acestuia si a produselor pe care la ofera, care pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contin virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata sa plateasca vreun un fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin astfel de comentarii sau comunicari. In cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui oriunde in lume, prin orice mijloc.

Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei persoane. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu isi asuma nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site.

9. Limitarea responsabilitatii pentru linkuri catre alte site-uri, server, browser

Site-ul http://azura.ro/ este gazduit de serverele unei firme terte. Societatea EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari. EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului http://azura.ro/

EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legaturi de pe site-ul http://azura.ro/ Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

10. Dreptul de returnare a produselor
Clientul persoana fizica are dreptul de a notifica in scris EMIRATECH SOLUTIONS S.R.L. ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Aceasta se realizeaza dupa informarea prealabila, prin returnarea in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte urme de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti (Ordonanța de Urgentă 34/2014). In cazul sistemelor de filtrare ce au fost puse in functiune si utilizate, returnarea produsului se poate face dar cu mentiunea ca mediile filtrante, incarcaturile filtrante si cartusele filtrante nu pot fi returnate deoarece au intrat in contact cu apa si ele nu mai pot fi refolosite. Returnarea banilor catre client se va face pe sistemul de filtrare achizitionat dar scazand costul cartuselor filtrante si a mediilor filtrante. Expeditia returului se va realiza cu aceeasi companie de curierat (Fan Courier) cu care sa realizat si livrarea produselor ce urmeaza a fi returnate.  Restituirea banilor aferenti returului se va realiza in termen de 30 de zile de la primirea produselor si verificarea acestora. Produsele constatate deteriorate, uzate, defecte (cartuse filtrante si medii filtrante folosite) nu sunt acceptate la retur. Returul banilor se va face doar prin transfer bancar, direct in contul clientului sau, daca nu este posibil, prin mandat postal.

Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate de la sediile noastre pentru care a fost facuta proba ori instalarea. Acest drept nu poate fi invocat pentru produsele care au fost probate sau puse in functiune de catre echipa noasta, direct la sediul clientului.

Pentru orice astfel de cerere/notificare va rugam sa trimiteti un e-mail de informare la adresa:  contact@azura.ro

Returnarea produselor se poate face doar in cazul persoanelor fizice. In cazul persoanelor juridice, nu primim retururi.

11. Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe http://azura.ro/ sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, partile alegand competenta instantelor de pe raza municipiului Bucuresti. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii.