Garantia Multumire Deplina este oferita de magazinul azura.ro pentru o gama variata de filtre si echipamente, Aceasta garantie exista pentru dumneavoastra, pentru a testa si a vedea ca ceea ce promite produsul prin descriere, este in conformitate cu realitatea. 

Descrierea produselor este in conformitate cu ceea ce producatorul declara dar si cu experienta noastra cu privire la calitatea apei din Romania si cu privire la utilizarea echipamentelor. Istoricul echipei AZURA FILTERS este ancorat in tratarea si filtrarea apei pentru multiple aplicatii: potabilizare, decontaminare bacteriologica, deionizare, demineralizare. deferizare, dedurizare, demanganizare, ionizare, filtrare etc. Suntem implicati atat in aplicatii casnice cat si industriale. Deci, putem avea un cuvant de spus in acest domeniu.

Rata de retur retur pentru acest tip de garantie „Multumire Deplina” este pana in momentul de fata, zero. Acest lucru se datoreaza consilierii pe care o facem telefonic, prin email, iar  in unele cazuri, chiar daca am primit comanda ferma, am oprit livrarea si am explicat clientului, de ce acel echipament nu este potrivit pentru el.  In alte dati, am explicat corect functionarea unui filtru sau a unui echipament, pentru ca asteptarile clientului sa nu fie supraestimate si sa nu cumva sa aiba asteptari ce nu corespund cu realitatea. Chiar daca in unele cazuri clientul a inteles si a renuntat la comanda in urma explicatiilor noastre, acest lucru a facut sa nu avem retururi pentru GARANTIA MULTUMIRE DEPLINA.

Aceasta garantie are perioade diferite de retur, in functie de particularitatea produsului. Alegerea termenului de retur are legatura cu experienta noastra si cu perioada de testare pe care am considerat-o necesara, in asa fel incat clientul sa aiba timp sa evalueze produsul si sa ajunga la convingerea ca este un produs de calitate superioara si in produs care satisface nevoia pentru care a fost achizitionat.

In cazul in care, dupa perioada minima de testare si utilizare a produsului achizitionat, sunteti nemultumit, iar noi nu putem rezolva problema ce va nemultumeste, va returnam banii intr-un cont bancar. Este necesar deci, sa aveti un cont bancar valid, in lei. Avem o singura rugaminte, sa primim un email scurt catre: contact@azura.ro, in care sa solicitati returul si sa mentionati problema pe care noi nu am putut-o rezolva. Acest lucru este important pentru a putea justifica in fata organelor de control, returul produsului.

Va sugeram sa va consultati  cu echipa noastra, inainte de a achizitiona un produs de care nu sunteti 100% siguri. In acest fel, scutim timp si fiecare parte va fi multumita. Vom raspunde cu rabdare la orice intrebare a dumneavoastra.

Cu respect,

Echipa azura.ro

PS: inapoi in magazin